Правила співробітництва
Ласкаво просимо!
Кожен покупець важливий для нас, тому якості обслуговування приділяється максимум уваги. Співробітники компанії швидко та якісно нададуть допомогу в оформленні замовлення, і відправлять його в найкоротші терміни. Важливо! Ви можете отримати повну консультацію по кожному з товарів по телефону, але потрібно оформляти через корзину сайту ( щоб усі дані та кількість товару було внесено покупцем)
На сайті є товари, де мінімальна кількість більше 1 позиції (в описі товару всі вказується), тому при замовленні менше, ніж це кількість – замовлення автоматично збільшується до мінімального значення.
Відтінок і довжина виробу на фотографії може відрізнятися від кольору фактичного товару, що пов'язано з спотворенням кольорів Вашим монітором, налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами! Товар в індивідуальних упаковках, перед відправкою не перевіряється (є вибірковий контроль з кожної партії).
Всі замовлення відправляються в робочі дні: Укрпоштою (понеділок, середа, п'ятниця) або Новою поштою (понеділок-п'ятниця). Якщо оплата до 13 години (і Ви повідомили про це), то відправка день у день, якщо пізніше, то на наступний. Також є можливість забрати при особистій зустрічі в Запоріжжі за домовленістю.
При отриманні товару, покупець зобов'язаний перевірити його на цілісність, брак, відповідність замовленню. У разі якщо товар був пошкоджений при транспортуванні, одержувач повинен скласти акт на відділенні компанії перевізника. За замовчуванням, всі посилки оцінюються в повну вартість і упаковуються в кур'єрський пакет. Відповідальність за всі форс-мажори в період транспортування (пошкодження посилки працівниками пошти, доставка пізніше заявленого терміну, втрата посилки тощо), несе транспортна компанія-перевізник. При виявленні заводського шлюбу, протягом 14 днів потрібно зв'язатися з нами, зробивши попередньо фото шлюбу.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові надувні кулі, натільна білизна, інтимні товари - обміну та поверненню не підлягають.
Розгляд скарг щодо бракованого товару можливе за умови, що кулі не здувалися і не використовувалися раніше. Збереження товарного вигляду є обов'язковою умовою для оформлення повернення. Бракованими НЕ вважаються кулі, які: були надуті без використання редуктора/насоса; неодноразово надувалися; зберігалися неналежним чином; були пошкоджені під час розпакування. Обмін і повернення таких куль не здійснюється. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються. Розгляд скарги може бути припинено за ненормативної лексики, відсутності відповіді від Клієнта протягом 7 робочих днів, відсутність або надання фотографії/відео не у встановлені терміни (якщо фото/відео потрібні для розгляду скарги).
Коли покупець забирає товар при особистій зустрічі, він зобов'язаний перевірити товар на місці (кількість/колір/цілісність/зовнішній вигляд).
У разі повернення або обміну, транспортні витрати бере на себе покупець.
После оформления заказа, Вам на вайбер/смс/е-мейл будет отправлен счет на оплату с реквизитами, который будет действителен в течении 3х дней, потом заказ отменяется. Сезонный товар и товар со скидками не бронируется и не отправляется наложенным платежом.
Иногда бывает, когда оплаченного товара уже нет в наличии (пример: товар был оплачен на 2й день, а за день до этого был оптовый заказ и выкуплено все под остаток). В таком случае менеджер предложит заменить цвет/форму/размер либо возврат денег.
У разі якщо покупець оформив замовлення і вніс передоплату, але потім відмовився від замовлення до відправки поштою, то повернення передоплати здійснюється у розмірі 70% від внесеної суми. Робіть замовлення і оплати обдумано, цінуйте свій і наш час.
Роблячи замовлення, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами співробітництва.