Кошик
1059 відгуків
+380 (96) 507-49-90
+380 (68) 636-57-52
Петра Бузука 36, індекс 69123, Запоріжжя, Україна
Happy Holidays
Кошик

Правила співробітництва

Ласкаво просимо!

 

Кожен покупець важливий для нас, тому якості обслуговування приділяється максимум уваги. Співробітники компанії швидко та якісно нададуть допомогу в оформленні замовлення, і відправлять його в найкоротші терміни. Важливо! Ви можете отримати повну консультацію по кожному з товарів по телефону, але потрібно оформляти через корзину сайту ( щоб усі дані та кількість товару було внесено покупцем)

На сайті є товари, де мінімальна кількість більше 1 позиції (в описі товару всі вказується), тому при замовленні менше, ніж це кількість – замовлення автоматично збільшується до мінімального значення.

Відтінок і довжина виробу на фотографії може відрізнятися від кольору фактичного товару, що пов'язано з спотворенням кольорів Вашим монітором, налаштуваннями фотоапаратури та іншими факторами! Товар в індивідуальних упаковках, перед відправкою не перевіряється (є вибірковий контроль з кожної партії).

Всі замовлення відправляються в робочі дні: Укрпоштою (понеділок, середа, п'ятниця) або Новою поштою (понеділок-п'ятниця). Якщо оплата до 13 години (і Ви повідомили про це), то відправка день у день, якщо пізніше, то на наступний. Також є можливість забрати при особистій зустрічі в Запоріжжі за домовленістю.

При отриманні товару, покупець зобов'язаний перевірити його на цілісність, брак, відповідність замовленню. У разі якщо товар був пошкоджений при транспортуванні, одержувач повинен скласти акт на відділенні компанії перевізника. За замовчуванням, всі посилки оцінюються в повну вартість і упаковуються в кур'єрський пакет. Відповідальність за всі форс-мажори в період транспортування (пошкодження посилки працівниками пошти, доставка пізніше заявленого терміну, втрата посилки тощо), несе транспортна компанія-перевізник. При виявленні заводського шлюбу, протягом 14 днів потрібно зв'язатися з нами, зробивши попередньо фото шлюбу.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові надувні кулі, натільна білизна, інтимні товари - обміну та поверненню не підлягають.

Розгляд скарг щодо бракованого товару можливе за умови, що кулі не здувалися і не використовувалися раніше. Збереження товарного вигляду є обов'язковою умовою для оформлення повернення. Бракованими НЕ вважаються кулі, які: були надуті без використання редуктора/насоса; неодноразово надувалися; зберігалися неналежним чином; були пошкоджені під час розпакування. Обмін і повернення таких куль не здійснюється. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються. Розгляд скарги може бути припинено за ненормативної лексики, відсутності відповіді від Клієнта протягом 7 робочих днів, відсутність або надання фотографії/відео не у встановлені терміни (якщо фото/відео потрібні для розгляду скарги).

Коли покупець забирає товар при особистій зустрічі, він зобов'язаний перевірити товар на місці (кількість/колір/цілісність/зовнішній вигляд).

У разі повернення або обміну, транспортні витрати бере на себе покупець.

        После оформления заказа, Вам на вайбер/смс/е-мейл будет отправлен счет на оплату с реквизитами, который будет действителен в течении 3х дней, потом заказ отменяется. Сезонный товар и товар со скидками не бронируется и не отправляется наложенным платежом.

        Иногда бывает, когда оплаченного товара уже нет в наличии (пример: товар был оплачен на 2й день, а за день до этого был оптовый заказ и выкуплено все под остаток).  В таком случае менеджер предложит заменить цвет/форму/размер либо возврат денег.

У разі якщо покупець оформив замовлення і вніс передоплату, але потім відмовився від замовлення до відправки поштою, то повернення передоплати здійснюється у розмірі 70% від внесеної суми. Робіть замовлення і оплати обдумано, цінуйте свій і наш час.

 

Роблячи замовлення, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами співробітництва.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner